Saturday, November 27, 2010

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!



kejappp ye,nak jerit japp ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!
okay da puas :)
xtau laaa,semenjakk due menjakk ni aku jd smakinn malass nk study -,-
dah laa ni bulan examm ! SPM plakk tuhh....haishhhh
x bolehh jadi nehhh
study skit je daaa bosannn
kalau study byk lagi byk rase bosannn tuhh,,haha 
balik2 je on9 la,ni laa,tu lahhh...
HABISTUUU bile aku nak studyy nehhh ??? 
hermmmmm,aku akan cube buat yg terbaikkk..
lagi baik dari triall dulu...hehehe "SEMANGATT NEHH"
ape2 pun korang sume tolong la kalu lepas solat tu,,
selit2kan lahhh doa untuk aku
biar aku dapat mencapai impian aku untuk berjayeeee !!!
heheheh
smoge yg baik tu di balas dgn yg lebihh baikk...AMINNNNNN :)

5 comments:

  1. Hey wanna ask you something.Syakir is part of skyness too?? What is his position in skyness? Vocal?

    ReplyDelete
  2. someone with a high curiousity. I just ask a little thing.is that a big deal?

    ReplyDelete
  3. hahaha
    so,who wht's your name ?

    ReplyDelete