Monday, December 27, 2010

THE BEST TRIP EVER !

HUH ! byk giler kot kenangan manis time trip neh
tempat kiteorang check in dekat PNB DARBY PARK
perghhhhhhh !! comey giler bilik besar dan mmg selesa 
banyak giler kenangan kat apartment neh
kalu nk citer satu2 byk kot
tp aku citer yg paling best aa kat trip neh 
first night.AKU,ZARIFF,SHAPE n HASRUL tido lewat pukul 5,sembang2 makan mcd macam2 awh..
giler best kot malam tuh 
pastu byk tempat kiteorang pegi,shopping puah hati ! hahahah
spanjang shopping puashati kiteorang enjoy,,hahaha
pastu time main dalam COSMO'S WORLD..
giler best,,time tu ade.yg paling aku ingt time main kat tuh
time kiteorang ramai2 main bumper car
kiteorang pakat ramai2 serang budak cine
WUAAAAAAA...dye jerit panggil papa dye,hahahahhahahahaha
lawak2 tp best doh.

tiap2 malam tido lewat,,sbb kiteorang nk manfaatkann trip ni betul2
kalu nk tido,tido kat umah laaaa..hahaha
em malam kedua,AKU,SYAKIR,BASHIR (skyness)
kiteorang pegi jamming ! wooooo giler best studio tuh
time tuh pegi ngn abg ariel aku :)
malam ketiga plak yg aku suke time aku ngn SYAKIR
kiteorang tempah mcd,then jalan2 sampai kat klcc
kteorang lepak kat situ makan mcd sambil layan bangunan tinggi tuh ! HAHAHAHHAH
ade la guard yg giler time kat tuh halau org x bg lepak situ :P aahahahahahah
malam last ramai2 main game bola !
wooooo gile rindu time tuhh :(
pape pon bilik 1911 korang mmg terbaikk !! hahaa

time balik lakk sedeh gile
cam x nak balik je,
sume smakin rapat,camne x rapat 5 hari trip
perghh gile best
aku rase trip terbaik aku penah pegi yg ni laaa
yg TERBAIKK !!! hahaha
mase dalam bas time nk balik kiteorang enjoy puas2
main gitar,nyanyi ramai2...macam2 awh
rindu gile time2 mase trip tuh,,
rase macam nk undur balik je mase
nk buat lame lagii,,tapi x bolehh -.-
takpe laaaa..aku akan ingat sume kenangan2 indah neh sampai bile2
sumpahh awh,,kawan2 sume best2
baik2,spoting sume :D
time nk balik umahh sedeh kot
sbb lepas nih susah dh nk jumpe ramai2 cam tuhh,,
kpd sume kwn2 aku ingt2 la aku 
jangn lupe lakk,jgn sombong
kalu ade mase free calling2 laaaa..haaha

HUH ! skolah pun da habisss
xde lagi la nk bgn awal2,nk sembang ramai2,nk main2 kat skolah,nk rehat same2,
nk bercerita,nk blajaaaa dan byk lagiii !!!
yg paling aku syg nk tinggal band(ssmb)
korang mmg yg terbaikk laaaa...
SYAKIR,BASHIR,FAIZ,HAZIQ,ADAM,ASWAD,ISKANDAR,ZARIFF,CHEMAT,DEAN,AMIR,SHAPE,NAIM,SAID,AMIN,FAKH,KISYEN,HASRUL,SERAH,SYED,BULA,MIWA,YANIE,NATIQ,CHEAH,MADIE,IFA,AZIE,TASHA,AZLYA,FATIN,BADA,DAYAH,WANIE,TIRAH, dan ramai lagi ...
ni sume ex student ss
aku syg korang sume :)
kpd adek2 junior yg lain jgn lupe kiteorang sume
slalu la contact2 jgn putus hubungn..hahah
kite kan satu keluarga :)
korang tetap terbaikk :)



4 comments:

  1. PNB Darby Park terbaek wokk!!
    comform lepak kt McD kat Ampang Park.
    Lol.. Hey.. Jelesnye sy..

    ReplyDelete
  2. mujur gak mg x jdi nk kejong aq . ahahaha
    selamat walafiat aq . XD

    ReplyDelete
  3. hahaha..
    i'll miss all the memories with my friends :)

    ReplyDelete